• Vi skall tillhöra dom få företag som verkligen ger bra service på alla plan. Med det menar vi att ifrån första kontakten med oss skall man bemötas med proffesionalism och respekt. Alla våra medarbetare skall ha samma mål, målet är att att överträffa kundens förväntningar om bra service.
  • Vi skall tjäna och förtjäna goodwill, tillit och förtroende utav våra kunder och medarbetare varje dag.
  • Utbildning av våra medarbetare är självklart för oss i vår strävan att kunna erbjuda den bästa servicen som kan ges. Vi vet att våran framtid som fortsatt framgångrikt företag vilar i våra medarbetares händer. Vi är också väldigt angelägna om att behålla våra medarbetare, Därför försöker vi alltid att hitta nya motivations metoder för att göra anställningen hos oss så trivsam som möjligt.
  • Vi skall endast leverera produkter med hög kvalitè, allt för att minska onödigt besvär för våra kunder.
  • Dom högsta etiska värderingarna skall styra allt vi gör, varje dag.
  • Våra leverantörer är mycket viktiga för att kunna erbjuda en mycket hög servicestandard. Vi kommer fortsätta att etablera långvariga affärsrelationer till våra leverantörer som värdesätter kvalitè och pålitlighet lika högt som vi gör.
  • Vi kommer att eftersträva att förbättra och utveckla allt vi gör, varje dag.
Farsta Lås AB · Pepparv 3. · 123 56 Farsta · Telefonväxel: 08-6045050 · Fax: 08-6042285 · butiken@farstalas.se
Gå till toppen